Att göra v 12 :)

  • Onsdag: Engelska prov - blää kan inte, in till stan för att kolla på universitet med klassen,  övningsköra i stadstrafik med mamma, träna med Amanda och på kvällen ska jag vara barnvakt åt mina små syskon :)
  • Torsdag: körskola 10.45, tillbaka till skolan för att sedan åka in till stan igen och träffa vår käre vän Poo tsm med Sara och ev någon mer, på kvällen blir det utgång med Emelie och ev någon mer :)
  • Fredag: STUDIEDAG! Frulle med Mathias och sedan in till stan en sväng, handla inför kvällen med Sara, sedan på kvällen blir det fest :) Wohooo :D *TAGGAD*
  • Lördag: Vakna upp brevid Mathias hemma hos mig (tror jag?) hoppas på en inte alltför dunkande huvudvärk :P, bio någon gång under dagen med familjen vi ska se på "Män som hatar kvinnor", på kvällen blir det myys framför tvn - ROBINSON!
  • Söndag: Vila och plugga lite, ev träna med Amanda :)
Det kommer bli en TOPPENHELG! :D

Postat av: Emelie

Vi ska ha sååå kul!!! :D

 2009-03-18     21:07:57     http://mars.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss