Vilken härlig dag :)

Underbar dag idag, tänk vilket upp-och-ner liv jag har just nu ^^ Men idag, idag spelar det ingen roll för idag var allt underbart!
Skolan gick fint, bara två lektioner var av en va 7 min xD

Sedan hem, slå in paket och plocka undan :) Sedan kom Patrik och hämtade mig med bilen. Vi åkte till bergakungen och hämtade biljetter sedan "uträttade vi ett ärende" och sedan gick vi och kollade lite på rallybilarna som kör i göteborg - JAG tyckte t.o.m att det var kul :) As tufft att de som köra så fort! :)
Sedan tyckte Patrik att vi kunde åka ut till Hinsholmen, så de gjorde vi. Gick där och kollade på båtar, hittade min morbrors båt b.la. och hittade en bavaria(sådan vi ska segla med i Grekland) fast modell mindre, inte för att den va liten men den va inga 44 fot iaf :P
Sedan skulle vi hem, och när vi åkte genom långedrag såg vi ett hus/garage som brann! Det var två brandbilar där. En brandbil stod och sprutade vatten på det som brann och den andra stod vid en ica affär mitt emot och brandmannen stod och tog ut pengar xD Man ba wtf? xD Kul ^^

Sedan käkade jag och lillebror pizza :) Och sedan smet jag hem till Mathias och fixade lite partylåtar och kollade på en sjukt störd film :)

Lyckad kväll och lyckad dag helt enkelt :D Är typ ovanligt glad och det känns as bra! Är taggad inför imorgon som faan :D
See ya! Puss// Linnéa

Detta är männen i mitt liv just nu :) Puss på er bästisar!

Jag och Patrik :)

Jag och Mathias :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss