Hemma igen

Hej hopp!
Nu är jag hemma igen :) Grekland var underbart - ni kanske får bilder och en liten rapportering om det senare, men inte nu :P
Idag har jag fikat med min underbaring Amanda - de va mys<3
Imorgon ska jag passa bäbisarna (mina syskon) jag planerar att ta en powewalk på morgonen, sedan fixa frulle åt bäbisarna. Under resten av dagen ska vi och jag även hinna: Klippa skruttens(kaninens) tänder, plugga teori nere på körskolan, helst övningsköra och jag skulle vilja hinna baka muffins :) Blev helt sugen på att baka det, ev cupcakes :D Får se vad jag hinner med :) Dessutom måste jag städa mitt rum.. Grundligt. ^^

Idag blev jag glad för böckerna och hörböckerna (på eng) hade kommit! Lovely! Nu har jag lita att göra på kvällarna samt i det fina värdet :)

Såg pres också att Stieg Larssons nästa film - flickan som lekte med elden har premiär! Tyckte den förra va as bra även om den va läcklig och läskig. Såg på en liten trailer om den kommande.. Den verkar ännu läskigare, men ända bra :) Skulle vilja se den med Mathias eftersom vi lyssnade på typ halva? en fjärdedel? av boken när vi åkte ner till Sölden för några år sedan :) Men vi får väl se hur det blir med det...

Nu ska jag dricka te, lyssna på en hörbok och städa undan lite i mitt rum - så får jag lite mindre att göra imorgon ^^
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss