Proceduren med ögat

Tänkte berätta hur det gick med mitt öga, för er som är intresserade :)
Fick en tid på vårdcentralen och var där nästan en timme! Först skulle doktorn kolla så att det inte hade blivit några skador på ögat. Han tittade jättelänge. Sedan skulle han "hälla" i något i ögat så att han skulle kunna se om något typ "färseende?" hade blivit skadat, så jag fick några ill gula droppar i mitt öga. Detta var tydligen någon slags bedövning :S Han såg inga skador så allt var lungt. Sedan kom det in två sköterskor som skulle sköja mitt öga - för att få bort sanden. De va typ äckligast! Tänk er att ni får så mycket vatten i ögat att ni inte ser något :S Läskigt vill jag lova!
Men sanden försvann iaf :) och det var ju det som var huvudsaken!


Mitt öga, helt och sandfritt :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss