Onsdag

Working 14-23 idag - jobbigt MEN kul :D Träffade en ny "maxare" aka kollega :) Vi diskuterade lyxshake. (Lyxshake är ungeför som en milkshake fast mkt godare med grädde och jordgubbsbitar i) 
Han ba "Jag glömmer alltid att ge dem detta extra stora sugröret"
Jag "Vaddå ska dom ha sugrör till den? Jag ger dom alltid sked"
Han "Haha men hur hade du tänkt då? xD"
Jag "Att dom skulle dricka det? xD"
Hahah ahh ni fattar kanske inte eftersom ni inte va med men de va kul iaf ^^ Han va mkt rolig, typ mer pratig och öppen än de flesta andra där :P Tyvärr gick han hem vid 18 (Helena kanske blev glad för det blev mer gjort när han gick xD men jag fick en minre att prata med :()
Sedan jobbade jag så intensivt så när min käre vän Fredrik från EF kom och hälsade på, kände jag inte igen honom och avfärdade honom som en vanlig kund. FÖRLÅT! <3
När jag hade slutat missade jag mitt tåg hem och fick vänta på jobbet. Tog en lyxshake (med extra stort sugrör - märkte att det behövdes xD man kan fan inte äta den saken med sked iaf xD) och jag kan verkligen rekomendera den  - den va AS god! Va nära på att ta en till ^^

Sedan åkte jag hem, och fick världens fetaste äckligaste skavsår av mina nya pumps! INTE KUL :(
Nu ska jag sova, börjar jobba kl 10 imorgon xP
Have fun!
Pussen<3
btw. jag gillar INTE Karin. Hon är en arg sur sak. Kunderna först Karin! Det borde du veta :O

Detta är en lyxshake - mycket god! Endast 29 kr! :D VÄÄRT!
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss