Helgen, morgondagen och resten av veckan

Helgen: Fredags = Födelsedags fest för Emelie på Chalmers :) Huuur kul som helst! Jag tog med mig min gobit Sara dit och vi hade riktigt kul :) Va extra roligt eftersom vi typ inte kända någon vliket resulterade i att man fick massa nya folk att snacka och dansa med :) Kom hem vid 3..
Lördags= Vaknade kl 12.19 (brukar aldrig kunna sova så länge!:O) Sedan blev dte kollektivtrafiken ut till Brännö för det vaknades fest :) Morbror blir 30 år och detta skulle firas! Med dunder och brak ^^ Dock var jag rätt trött så vid 00-01 tiden följde jag med min lillebror in och somnade brevid honom - MYYS! Dock vaknade han vi 1 och sa till mig att flytta på mig xD Anyway, partyt var kul :D
Söndag= Dags att plocka ner alla partytält, samla tomglas och städa you name it! När allt var klart och vi hade käka och lite så bar det av hem :) Och hemma blev det krabbkalas eftersom vi hade fått med oss lite krabba hem :p  MUMMA! Jag satt kvar vid matbordet längst och bara njöööt. Älskar krabba ^^
Imorgon= jag ska övningsköra, käka lunch med Patrik :), städa, köpa mat, tvätta, helst powerwalka och kl 18-21.30 ska jag jobba. Speckad dag oh yes ;)
Resten av veckan= På tisdag kommer Albin, Sofia och Elsa hit! :D:D:D:D:D Vi ska ha roligast :) Albin stannar till torsdag och dom andra droppar av under tiden ^^ Efter det blir det utgång med Ebba och ev några till som hakar på :) Någon gång under veckan ska jag även hinna med att träffa Mr Hagenfeldt tror jag :) Sedan, till helgen blir det äääääntligen landet! SOM jag har längtat! :D<3
Submit= KANON vecka<3<3<3<3


De tre från vänster på typ bakre raden kommer! :D Albin, Elsa och Sofia :)<3

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss