Gråter en flod till barnen i Afrika.

Japp så är det just nu. Så känns det just nu. Och det är det jag gör just nu.
Jag gråter en flod till barnen i Afrika.

Halkan imorgon. Undra hur det går med tanke på att jag ligger på botten just nu. Får väl hoppas att jag kan "spela" där med så att det gör bra...

Hoppas på Johan på lördag. Hoppas hoppas hoppas! Vill verkligen träffa honom för jag har verkligen längtat efter honom, och pratstunderna i hans soffa :)

Nästa vecka ska jag jobba röven av mig, och inte tänka på något annat än jobb jobb jobb. På lördag blir det fest med släkten - 30 års kalas :) Hoppas på att det blir lika kul som vanligt och att jag får lite kaptenslöjtnan för den e jävligt god!

De va allt. Over and out. Linnéa

P.S Undrar varför folk är rädda för de som är ledsna? ALLA är ledsna ibland, det är mänskligt för fan!
Postat av: Linda

Jag lovar att göra det om jag nu någonsin lyckas! Känns lite mörkt för tillfället bara... Du får lova att göra detsamma! Jag har jättesvårt för att prata med ngn om allt, jag vågar helt enkelt inte... Rädd för att bli sårad igen? Ohh yes! Min kära mors beteende har satt sina spår... Har du ngn du kan prata med om allt? Isf är jag grymt avundsjuk ;)

Önskar man hade ett "komma-över-recept" av ngt slag. Gör så här så försvinner känslorna... Vill du prata finns jag här :)<3 Mail är ett annat alternativ nu på sommaren lix :) Ha det underbart, och vet du vad jag tror? Att barnen i Afrika blir glada för floden ;) Kraaaaaam<3<3<3

 2009-07-09     11:28:58     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har nog rätt... Att undvika problemen genom att avskärma sig från världen är nog inte det bästa... Men det fungerar för stunden iaf "/ Men jag ska ta tag i allt nu med början imorgon! Första är att säga upp mig, sedan är det nästa sak att bara ta och göra. Jag ska fixat. Det ska jag bara! :) Och tack tack tack!<3 Kanske kan ta och hitta på ngt ja :) Låter som en bra idé, vi får se vad som hinns med. Får ju inte gå ut över ditt jobbande :)

Haha ja det får han verkligen göra! Fan vad ballt att gå ut i Stockholm!!! :D Annars dumpar vi honom någonstans på vägen ;) Hehe (A)

Supermånga tack-kramar <3<3<3<3<3

 2009-07-12     19:44:05     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss