GAAAH!

FAN! Peelade mitt fnasiga ansikte imorse vid 8 tiden. Och vad händer? Jo jag känner att lite kladd har kommit vid ögat, så jag tvättar bort det - TROR jag. Jag typ gned in det i ögat ist :S Har försökt få bort det sedan 8, alltså i två timmar nu, men det GÅR inte! Så nu sitter jag här, med peelingsand i ögat -.- Ringde till vårdcentralen och fick en tid 11.15, BRAA eftersom jag börjar jobba 11.30 inne i stan -.- Så jag fick ringa och sjukanmäla mig.
"Hej det är Linnéa, jag måste sjukanmäla mig idag eftersom att jag har fått sand i ögat, måste ner till vårdcentralen och ta ut det och så?"
Agnes: "SAND I ÖGAT? Hur fick du det?"
Jag: Jag peelade mitt ansikte"
Agnes: skratt "Aha aja.. vi får väl hoppas att du inte blir blind då" skratt

Haha nääää DET hoppas jag inte xD Men ändå hur jävla klantig kan man vara liksom?! Får väl skylla på att jag var trött lr nått :P Så aa.. det blir en hemmadag idag, jag och mitt onda öga. Men jag ska FAN på kalas ikväll, med sand i ögat or not. Kanske kan lite alkohol hjälpa mig om sanden fortfarande är kvar? xD

Farliga prpdukter det där!! :O
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss