Det är ett hårt liv.

Hej!
I morse vaknade jag i mitt eget svett kl 8.27 och undrade varför jag låg i sängen. Skulle ju med tåget 9.22. Fatta att jag fick bråttom. Men jag han :) Och jag kom i tid till jobbet, stämplade in 10.00 exakt!
Sedan blev det jobb fram till kl 15, då jag slutade och smet iväg och hade en timmas körlekton. Och körlektionen gick bra! :D Jag var as nöjd efter och det var nog Pekka också för han sa "Nästa gång vi träffas ska vi köra landsväg" WIEHOOO! :D Jag gör framsteg :D (kanske är bra med tanke på att uppkörningen närmar sig? :P)

Sedan åkte jag tillbaka in till stan och shoppade present till Emelie - fyllde 18 år idag och har kalas imorgon :) - och så kunde jag inte hålla fingrarna från ett linne och ett par jeans shorts.. FAST att jag hade lovat mig själv att INTE köpa något till mig själv... Så kan det gå när inte haspen till kistan är på ^^
På tåget hem ringde Elsa! :D<3 Blev så glad av att höra hennes röst :D Och på tisdag ses vi!! :D:D:D:D Lääängtar!

Nu ska jag kolla på 2 and ½ men och där efter scrubs! Imorgon är sista arbetsdagen för denna veckan - thank you god. Och på kvällen ska jag träffa Sara för att sedan festa med Emelie! :D Ska bli så kul - dock kommer jag att stinka hamburgare, men skit samma ;P

Over and out<3

Linnet jag köpte på gina :) (fanns tyvärr ingen bild på shortsen)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss