Tror ni på drömmar?

Hej :) Nu kommer mitt positiva inlägg här :) Måste sluta skriva så deppiga inlägg - de e ju inte kul att läsa xD Anyway här kommer det!

Jag längtar så till våren! Våren betyder: Nya kläder, nya skor, nya ljusa färger på kläder och skor, sol (förhoppningsvis) och det blir antagligen liite lättare att gå upp på morgonen och liite svårare att gå och lägga sig, man kan cykla igen (älskar att cykla), gå promenader utan att frysa, ahh man blir bara piggare!

Men detta året betyder våren något extra för mig. Jag ska börja jobba! I Slutet av Mars / början av April drar vi igång med kick off och utbildningen. Sedan på påsklovet öppnar vi och jag hoppas att jag får shema så jag kan jobba jätte mycket :) Ni kanske tycker jag låter knäpp som LÄNGTAR efter att jobba på en hamburger restaurang, men detta är mitt första riktiga jobb. Jag ska få pengar för att jag har TJÄNAT in dem. Jag ska betala skatt. Jag ska ha ansvar och steka hamburgare. Jag ska göra något jag aldrig tidigare gjort. Och det ska blir så jäkla kul! Hoppas på att ni kommer och hälsar på mig :)

Tror ni på drömmar? Tror ni att drömmar kan betyda något? Att om man t.ex. drömmer om en man är osams med så borde man försöka bli sams?
Jag tror iaf att det betyder något. Och jag vet inte hur jag ska göra för att "ändra" det som tyvärr blev, men.. jag ska iaf försöka :)

Känns som alla e så där höst/vinter trötta just nu - ännu en gång det BEHÖVER bli vår nu! :P - men just idag känner jag inte att jag tillhör den kategorin. Jag känner mig sprudlande av gläde och energi. Åh så skönt, känns som att det var länge sedan. Jag är lycklig :)

På måndag blir det först körlektion och sedan fika med Elsebubb! Längtar!! :D<3

Pusseli// Er glada Linnéa

Ge mig detta NU! :)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss