"/

Ibland blir jag bara så trött. Jag borde ju gjort som jag tänkte. Jag borde valt ett gymnasium far,far away och gått där. Då hade jag sluppit det där "alla känner alla" stuket. Iförsig ska jag väl inte klaga för mycket för jag har världens bästa vänner och jag trivs rätt bra med mitt liv... men bara tanken på att det kunde varit annorlunda - och hur hade det varit?

Jag är trött på att folk känner igen mig från grundskolan och då förknippar mig med någon mesig liten tönt - liksom HALLÅ? Jag är inte sån längre! Eller att de förknippar mig från mellanstadiet som någon liten emo-fjortis tjej, för det är jag verkligen inte heller.

Jag är bara trött på att sitta kvar i samma jävla håla.

Så på frågan vad jag ska göra efter jag har gått ur gymnasiet är svaret lätt.
Jag ska inte stanna kvar här längre. Jag ska utforska värlen, utan för göteborgs trygga murar. Sedan ska jag plugga, och om jag gör det i Göteborg eller någon helt annan stans kan jag inte svara på nu. Men jag ska iaf leva emellan, och det ska jag göra ordentligt.

Puseli// En sick and tired Linnéa

p.s imorgon är det matte-prov, hi a redovisning och möte med EU länderna - vilken otroligt rolig dag det blev...

Postat av: Emelie

Jo jag vet vad du menar... Folk har sånna förutsattade meningar om en hela tiden bara för att de "kände" en nån gång i tiden när man var liten. Man förändras jue!

 2009-02-04     14:38:22     http://mars.blogg.se/
Postat av: Linda

Svar: Haha tack :) <3 Jag kan ta och berätta för dig någon dag snart, ingen hemlis direkt men inte heller något att berätta för alla ^^ Du kan kanske gissa dig till det till och med ;)

 2009-02-04     22:19:50     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss