Vi ser livet från dansgolvet!

För ungefär en vecka sedan när jag var ute och shoppade med Elin och Sara kom vi fram till att vi i, i princip varje affär, hittade något vi kunde ha då vi går ut eller bara festar. Alltså en party-sak.
Vi kom även fram till att vi har slutat handla vanliga kläder eftersom så fort vi går in i en affär så vill vi handla en party-outfit.
Innan har jag inte förstått mig på detta, har bara trott att jag blivit besatt av att dansa och dricka alkohol, men med hjälp av dessa fina tjejer kom vi på det. Vi ser helt enkelt livet från dansgolvet!
På dansgolvet finns det inte något som heter "för glittrigt", "för svart", "för färgglatt", "för sexigt", "för höga klackar", "för låga klackar", "för mycket smink"... you name it. På dansgolvet kan man vara precis den man är, eller någon man vill vara. Inget är fel och inget är rätt.
Därför är det inte konstigt att vi dras till glittriga trikåer, mini väskor och höga obekväma klackar.
Livet är en fest och vi ser livet från dansgolvet :)

Iaf... Köpte inget party-aktigt men några julklappar blev det. Idag har jag äntligen äntligen äntligen kommit på vad jag ska ge till älsklingen. Jag är lättad, det är ändå den viktigaste julklappen ^^


Shopping shopping... ^^

Postat av: Linda

Sååå rätt inställning! Livet är en fest och vi ser livet från dansgolvet. Kloka ord helt enkelt! :D Riktigt sant och välformulerat min kära vän :)<3 haha. På dansgolvet kan man släppa all skit och bara ha kul och vara sig själv. Jag gillart skarpt! Lika skarpt som jag gillar dig! :)<3

 2009-12-10     19:31:46     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, vi är rätt smarta ibland du ;)

Till exempel kan man vilja köpa en svart sammetsdress, lr en sametskavaj lr sammetstight xD Jag har nog snöat in mig på sammet :P

Puss <3

 2009-12-14     16:39:36
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss