Pirrit!

Idag började mitt jullov.
Japp, idag var sista dagen i skolan detta året pga att jag åker till Köpenhamn på måndag :) Det börjar bli riktigt pirrit! Min almanacka är full av kom-ihåg-lappar, mobilen är full av anteckningar, huvudet är fullt av "måste göra" tankar, samt "vad kommer att hända" tankar och jag har berättat allt jag måste göra för min mamma så att hon ska kunna hjälpa mig att komma ihåg.
Skönt är dock att listan sakta med säkert prickas av. Kvar är bara att packa.
Packa är det värsta jag vet, både att packa ner och att packa upp. Jag får alltid ångest - har jag med för mycket eller för lite? Man kan ju aldrig veta när man åker till nya ställen för att göra nya saker...

Jag har även startat en ny blogg där jag enbart kommer att blogga om Köpenhamnsresan. Adressen dit är copfemton.blogg.se, läs den om ni vill veta hur jag och mina vänner har det i Köpenhamn :)

Nu ska jag läsa mys-bok och käka godis - det är jag värd! Snart kommer babyn hit, eller aa.. om några timmar :P
Heja Erik ikväll!

Puuuss!

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss