Och skillnaden var...?


Sony Ericsson Satio

Sony Ericsson Aino


 

Har jämfört dessa två ett tag nu.. Och har kommit fram till att skillnaden är minimal!
Sation är nog mer en kamera-mobil medans Ainon är en musik-mobil. Men båda har ju både bra ljud och kamera. Men visst är skillnaden knapp om man jämför utseendet? Ainon finns också i svart och då blir de riktigt lika. Tycker det är lustigt av Sony Ericsson att göra två så lika mobiler...
Jag har innan funderat på Sation men nu funderar jag på Ainon ist.. Den är lite mindre och jag tycker den är lite snyggare. Men lika redigt dyr som Sation är den dock. Kommer också antagligen att få betala den i cash eftersom min operatör inte säljer denna mobil. Det lär svida till i kassan så det tål att tänkas på.... Det är ju trots allt bara en mobil (;

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss