Linnéas jul

Linnéas jul har varit superbra :) Bättre än många andra jular. Jag hade inga krav, ingen supermega stor önskan som jag ville skulle slå in. Därför blev jag desto mer glad för alla julklapparna, sånt jag visste att jag skulle få och sånt jag inte visste.
Men bästa presenterna var nog: sex and the city boxen, pumpsen, kappan och pink skivan. Och silikon tesilen i form av en jordgubb så klart! Böckerna, kläderna och bodylotionen blev jag också jätteglad över :)
Av Jonathan fick jag en middag med honom på en italiensk restaurang "La Gondola" på Avenyn = En kväll med honom helt själv och god mat, kan det bli bättre? Jag har bara en fundering kring den julklappen: Hur visste han att jag älskar pasta? Vad jag minns har jag aldrig sagt det till honom, och den gången jag lagade mat åt honom bestod den av potatis och kyckling... Han visste det bara, helt enkelt :) Han är bäst! <3

Julen för mig har detta året kommit att betyda mindre internet men desto mer "sex and the city". Nu när jag slår på datorn så tänker jag inte "Jag måste kolla fb!" som jag gjorde förr. Nu är det "Åh dags för ett nytt avsnitt sex and the city". Jag andas "sex and the city", jag drömmer "sex and the city", jag lever "sex and the city", jag är fullkomligt besatt!! Det är så grymt bra! Ni som inte sett det MÅSTE se!



Men imorgon ska jag försöka slita mig från datorskärmen och ut och shoppa med Sara :) Det ska bli riktigt mysigt :)

Se you later! // Linnéa

P.S Idag försökte jag och Jonte åka skridskor - full mundering var på. Vi kommer upp till Stamsjön och märker att de ligger ett blött lager över hela isen - inte kul. Och det funkade inte att åka. Vi tänkte dra till hallen, men den va stängd :( Så vi fick dra hem igen och spela spel, men de va kul :) På tisdag gör vi och skridskorna ett nytt försök!

 

 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss