Julstök

Hej hallå!
Idag har jag inte jobbat - yippi! Idag är min första lediga dag på jullovet och den har firats med att vakna brevid nuffe, åka hem genom all snö och shoppa med mammi. Snart (ikväll) ska jag och Jonathan på "Jul på Liseberg" där ska vi möta upp Amanda och Markus och typ ta en fika med dom :) Ska bli mysigt.



När jag var i Köpenhamn och var "internet-lös" märkte jag hur skönt det var. Att slippa kolla mailen, facebook och att blogga. Eller slippa, jag KUNDE ju inte göra nått av det. Jag trodde inte jag skulle klara det, men det gjorde jag och det var faktiskt skönt. Internet är ju inte livet. Inte alls livet faktiskt. Så summan av kademumman: Jag tänker inte sluta varken kolla mail, facebook eller att blogga, men att trappa ner på internet konsumtionen och leva istället kan nog vara en bra idé för mig :)

Idag kom skolkatalogen - jag var med i kollaget :D Kul! Och jag tyckte att jag blev en snygg hårfrisörska också ^^

Nej, nu måste jag städa mitt rum - imorgon ska här pynntas!


Julgranen flyttar nog in först den 23:e! :D

Postat av: Sara

Jag vill se skolkatalogen :O Alla snackar om den men jag har då inte fått den! :(

 2009-12-23     11:52:02
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss