Gott nytt år!

I tisdags var jag och Jonathan och åt middag på restaurang "La Gondola", detta var ju då hans julklapp till mig. Det var supermysigt och supergott! Och så mycket mat man fick! Varken jag eller Jonathan orkade äta upp, och jag hade ändå sparat mig hela dagen för att kunna äta mycket på kvällen ^^ På min meny stod: Pasta och kyckling med champinjoner och någon mer svamp i gräddsås (tror jag det var), ett glas rose och till efterrätt en halv creme brule med bär till :) Mumms!





I går, onsdag, var jag på shopping/ leta-klänning-till-nyårsafton runda med Amanda :) Hon hittade till slut en klänning som jag tyckte var supersnygg! Hon kommer lätt att vara snyggast på nyår! Sedan gick vi och käkade sushi på super sushi (tror jag det hette). OMG så gott! Jag som var vrål hungrig åt en 8-bitars och hade serriöst kunnat äta typ 8 bitar till. Så gott var det! Fick även min julklapp av henne, 3 par supersöta trosor och ett par as snygga örhängen. Tack min fina <3



Idag är det som bekant nyårsafton. Det blir antagligen en lugn nyårsafton för mig, jag ska fira den hos Jonathan med hans familj och ett par grannar till dom. Det ska bli mysigt, och som en av Jonathans kompisar sa så finns det ju faktiskt 52 helger på nästa år som man kan festa på (;
Det blir inga nyårslöften för mig, men jag hoppas på ett härligt, spännande och roligt 2010!


Gott nytt år! Hoppas ni alla får en härlig nyårsafton!
// Linnéa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss