My love och det rosa kortet

Helgen = Mys med Jonathan <3 dock var jag tvungen att jobba. Det var lite trist och ganska jobbigt :P Men var i ett sådan "lycko-rus" så jag överlevde ändå kan man säga.
Idag var jag med Sara som fyller 18 på torsdag! Alltså var vi tvugna att fixa lite partyoutfit. Hon hittade en riktigt snygg sådan! Jag hittade en klänning jag kanske ville ha, men sedan när jag kom tillbaka för att köpa den var den slut. Och så var jag ganska säker på att jag faktiskt ville ha den.. Men men det är ödet som Amanda brukar säga. När vi var klara med shoppingen hade både Sara och jag brottom hem, hon skulle på träning och jag skulle åka och hämta mitt körkort som hade kommit!!! :D Bilden är så där, ser trött och allvarlig ut, men vad spelar det för roll? Ska bara ha det i 10 år! Haha! Men dte är så sjukt gott att äntligen ha det i handen! Det rosa gyllene kortet ^^



Kan inte sluta tänka på honom, han är så fin <3
Har längtat efter min pussgurka hela dagen <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss