I have been sick...

Hallå alla snygginga ^^ (haha omg, vad håller jag på med? xD)
Lite dålig uppdatering p.g.a. sjukdom! Ja det är sant, jag som typ aldrig blir mer sjuk än att de e mina halsmandlar som gör mig typ förkyld och ont i halsen och så. Men denna gången belv jag sjuk på riktigt! Låg helt utslagen i sängen i flera dagar (2). Var typ magsjuk fast utan att spy. Så nu vet ni det, om någon nu var intresserad av den där sista lilla detaljen :P
Men vill dra en lite resume av vad som har hänt senaste dagarna :)

Torsdag- Saras födelsedag och så klart STICKY :D Vi förfestade hemma hos Emelie och det var kanon! Sedan rullade "kanon" på hela kvällen, seriöst, den kvällen va typ bästa utekvällen ever :) Jag, och många fler med mig ^^, var supernöjda :D WE LIKE IT :) Sedan sov ofc baby hos mig <3 Myyys på det<3
Fredag - Jag och Jonathan tog en dagsutflykt till mitt land. De va jättefint väder så det var trevligt, sedan åkte vi hem till honom, åt god mat och kollade på "Taken" som förövrigt är riktigt, riktigt bra! Sedan somnade vi, sjukt trötta båda två <3
Lördag - Fotbollens dag i Härryda vilket betydde att Jonathan behövde åka hemmifrån 9.30 vilket betydde att jag fick släpa mig ur sängen och köra hem, fast jag fortsatte så klart att sova när jag va hemma ^^ Jobbade kl 14 och vid typ 17 tiden känner jag att jag inte mår bra.. Lyckas stanna 2 ½ h till men sedan va jag tvungen att gå hem, mådde sjukt dåligt. Ringde till baby som hade bakat äpplekaka och allt, men vi fick ställa in kvällen. :(
Söndag - Sjuk, sov typ större delen av dagen. Kollade på Sex and the City filmen på kvällen. En riktigt go tjej film. Tror jag ska bli Nwe York tjej när jag blir stor ^^
Måndag - FRISK! :D Fikade med Amanda, hem och städade bland mina smycken (snarare rensade ur) och sedan ÄNTLIGEN fick jag träffa min älskling<3

Imorgon ska jag shoppa med Amanda :) Skolgrejer och sånt! Fast kanske mest "sånt" när jag tänker efter ^^
PUUUSS<3

Bild från landet <3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss