Suck och stön.

Och så var man väl där igen då. På botten. Känns inte alls kul. Inte nått.

Jobbet var stressigt, jag slog mig så min lille finger är lätt blåaktig på knogen, jag är trött och jag saknar Mathias. Jag vill bara ha någon att mysa med. Någon som tycker om mig, som.. aa som han gjorde. Men Mathias är i spanien och hade han inte varit det hade han ändå inte velat mysa, och vf då? Jo för vi är inte tsm längre! :(

Åhh en jobbig dag som denna gör verkligen att jag skulle göra allt för att få tillbaka honom, ALLT. Men nej, han vill inte mer. Han vill inte mer. Fy fan, jag vet inte ens vf jag skriver. Jag vill egentligen inte skriva när jag är ledsen men någonstans måste det ut..

Belief makes things true, things like you. You and I.
</3
Postat av: Nattis

Det kommer lösa sig<3

KramKram // Från lilla mig,

 2009-04-08     09:36:33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss