Söndag

Dagens feel goog låt= Veronica Maggio - Och vinnaren är..

Jag brukar inte gilla söndagar, eller jag gör inte det. Men denna blev faktiskt helt okej. Mamma väckte mig vid 10 och sa att om en timme skulle hon hämta mig + syskon för då skulle vi kolla på Hugos fotbolls avsluting. Det var det roligaste jag sett och ibland fick jag "klump i halsen" känsla när man såg de små barnen som kämpade så och hade så kul! Och att alla verkligen fick chansen att "känna" på bollen.. Ahh det var underbart kul att se iaf :)

Sedan blev det hem och fixade med analysen av kaffe. Gjorde klart Powerpoint presentationen (så gott som det gick) och jag blev riktigt nöjd :)

Kl 16 promenerade jag med Mathias - tack för att du ställer upp och lyssnar på mig. Det behöver jag verkligen nu :) <3

Sedan fick jag slänga mig hem för jag skulle övningsköra in till IKEA med pappa, va as kul körde olofstorp vägen dit så det blev lite rally ^^ Väl framme vid IKEA hade de så klart inte de vi skulle ha, så vi åkte till MOTHER INDIA och köpte med oss mat hem ist. MMMMM säger jag bara. Älskar sån mat <3

Så min söndag blev inte så booring som jag hade befarat :P Resten av helgen har också varit toppen :) I går solade jag med Amanda (nej ingen solkräm där inte) vilket resulterade att vi blev röda - ofc skulle det vara tunnt ozonlager just den dagen!

Nu ska jag kolla på Wipeout! Ha de fint<3 Pusseli // Linnéa
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss