Simply the best.

Jag har verkligen världens bästa kompis. Väärldens bästa. Patrik heter han.

Jag stannade hemma idag. Kände mig inte så kry. Kanske inte jätte sjuk hlr, men hemma blev det iaf. Och vem är också hemma dagen till ära? Jo, min bästa vän Patrik. Så vi åt lunch på Thai stället på Takåsen. Mycket gott och mysigt. Vi hade mycket att prata om så när vi ätit klart och suttit där ett tag cyklade vi vidare till Aspen och kollade in snygga bilar (jag kollade bara in snygga volvobilar ;P) och så kände vi på vattnet också. Patrik trodde att man kunde bada. Det trodde inte jag. Det var svinkallt xD

Patrik stannade hemma från skolan idag för att plugga, men som Patrik sa "Att skolka för att plugga är som att sälja TVn för att ha råd med en dvd". Hahaha så jävla rätt xD

Tack för att du tog hand om mig idag. Jag ska låta ditt "Ska du komma över honom eller?! :)" klinga i mina öron. Fan vad jag ska komma över honom. You're simply the best <3


Jag och min bästa vän :)<3


 

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss