PÅSKLOV!

Äntligen är det påsklov! Som vi har längtat!

Första dagen med lov firades med jobb för min del från 22-07, men det var helt okej! Jag hade en jätterolig natt, även om man blev sjukt trött vid 5 tiden ^^ Det kom massa härligt fulla kunder som köpte massa och då menar jag massa mat :) Jag fattar inte riktigt grejen med att käka hamburgare kl 5 på natten, men det är ju kul att några uppskattar vår mat ALLA tider på dygnet :)
Min uppgift igår var iaf att sköta kassan, vilket var svårt i början, men efter någon timma kunde jag den så himla bra :) Några sa t.o.m "oj vad snabb du är" när jag fick fram hamburgare, pommes och mugg på mindre än en minut. Haha han såg riktigt chockad ut xD

Fick också kommentarer som:
"A det är lungt gumman, vi kan ta det sen gumman, tack så mycket gumman"
"Linneeeeeaaaa? Viken dippsås tycker du är godast?"
och "Vi beställer hos henne, hon ser så glad ut"

Så det var verkligen inte tråkigt, eller jobbigt att jobba natt :) Alla var så trevliga och fnissiga (kunderna då asså) och det lixom piggade upp oss som jobbade också. Dock var kläderna otroooligt fula framför allt mössorna xD

Kom hem vid 8 i morse. Trött som en APA. Hoppade direkt i säng och somnade på stört. Gick inte upp förens 13 xD

Ikväll blir det mys med mina tjejor! Det ser jag fram emot mycket. Känns som vi behöver en kväll utan massa killar och sånt :P Så det ska bli mys :) Och Sara, jag tycker inte alls vi klarar oss utan godis ^^

Imorgon blir det jobb igen och på måndag också från 10-19 båda dagarna. Sedan är jag äntligen ledig i 3 dagar och kan göra vad jag vill och slippa lukta pommes ^^ Då blir det sticky på torsdag :D Häärlig vecka :)

Ha de gott// Linnéa
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss