NÖJD

Ja ni läste rätt! Efter mycket om och men så är jag nöjd. Ja jag är till och med lycklig, okej inte alltid, men för det mesta känns allt bara allmänt skitbra :D

Jag har inget jag måste göra - mer än att jobba, men det gör jag mer än gärna! Vår nya restaurang är så fin och kollegorna är super trevliga! Och sen måste jag ju gå i skolan och allt som tillkommer där, men det känns lixom lättare. Jag vet inte om det är för att solen skiner och ger mig extra energi eller för att jag är singel och för att det känns jävligt bra!
Sommaren närmar sig även med stormsteg och det betyder mer jobb men det betyder också ingen skola och massa festande :) Och badande :D Och sol och glass och bara ja allt man vill ha :) Lite glad :) Hoppas även att det blir en reunion med vännerna från språkresan :D

Dessutom har jag bästa bästa klassen! Ni är så söta flickor och pojkar :) Så himla glad att jag bytte<3

Blev en del smileisar i detta inlägget, men det är för att jag är så himla GLAD! :D

Puss på er<3

Postat av: Linda

Åhhh vad härligt!! :D Blev på bättre humör jag med bara av att läsa ditt inlägg. Glädje smittar av sig som sagt, so keep on smiling! :D

 2009-04-03     11:38:49     http://lindaroswall.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Vad glad jag blev att det känns bättre. I så fall är det bara att leva livet, hörde du? verkligen leva livet!



ja våran klass är toppen, du med. ha ett underbart lov!

 2009-04-03     13:24:09     http://kajsamedk.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss