Min påskafton

Vaknade ganska tidigt, eller snarare blev väckt - skulle ju till jobbet ;) och PÅSKHAREN hade varit hos oss ^^ Så det var trådar över hela vardagsrummet (påskharen lämnar en tråd som "ledtråd" till påskägget. Man måste nyssta ihop tråden till ett nystan och ahh vid änden på tråden hittar man ägget :))
Jag fick ett ägg och ett fint armband och läppglans. Mormor hade också skickat med påskägg och av henne fick jag ett par as snygga solbrillor och 2 st nagellack :) Tack, tack mormor samt "påskharen" <3

Sedan slängde jag mig på tåget in till jobbet - det var strålande väder och det kändes liite surt att gå in.. men men.. Denna dag hade jag ingen spec uppgift utan var lite överallt. Vi är ett så himla gott gäng på jobbet nu :) Jag backade en tjej som skulle ha två stora pommes så då skulle jag gå och fixa det. Så säger jag till tjejen som har hand om pommesen "Två stora pommes tack!" och sen kommer det en kille och knör sig före och säger "två stora pommes till mig!" typ sträcker ut handen och så ta dom två som va till mig, och hon som stod vid pommesen ba "Nej dom här två är till Blondie" och så gav hon dem till mig xD Haha, så det är alltså mitt namn på jobbet ^^ xD De e helt ok, förhoppningsvis kommer dom ihåg mig :)
Igår fick jag även beröm för att jag är så duktig och snabb :) Wihii jag blir glad :)

Igår vart jag även ledsen.. hände lite saker och så, men idag känns det mycket bättre. Kollade tom på en film, typ.. aa den som gick på 4:an idag - hon som "hyrde" en kille till sin systers bröllop. Och aa.. det kändes bara bra efter att jag hade sett den. There is hope. Kanske inte för det jag vill, men för så himla mycket annat!

Bye// Linnéa

Postat av: Kajsa

Åh jag älskar den filmen, "The wedding date". Kanske lite chic flick men va fan den är toppen. eller vad säger du, Blondie? :)

 2009-04-12     16:57:42     http://kajsamedk.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss