Allmänt

Gårdagen var super! Började med övningskörning, sedan in till stan med Sara och Mathias för att fixa en sak.. Blev lite "mobbad" av en viss person på tåget så slänge iväg ett "ledset sms" till Patrik, som kom på stört (puss på dig!). Handlade med Mathias och Sara på Servett (Patrik var också med) och sedan körde Patrik och jag (fast det var bara patrik som körde) hem till Sara och lämnade allt, och sedan körde han hem mig :) Skönt att få snacka av sig lite, allt mitt arga och ledsna ran av :) Och du är grymmt duktig på att köra bil!

Sedan var det grillfest som gällde - och kvällen blev mer lyckad än jag hade trott! :) Det var jättemysigt och jag är jättenöjd :)
Ramlade i säng vid 2 och idag är det plugg som gäller :S Fast innan jag började plugga kollade jag på Robinson - Dom är så fjantiga tycker jag! Det var mycket bättre förr :P

Plugg idag som gäller då.. och det går inte bra.. Förvånad? ^^
Imorgon ska jag jobba - ÄNTLIGEN! - och innan det är det så klart skola som gäller ;P

Pusselii// Linnéa

Jag på fest ^^
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss