Tha Skola

Är så trött på att forska om Darfur.. Kan dom inte bara sluta kriga? Det är fruktansvärt det som händer där nere och det är fruktansvärt jobbigt att söka info och sedan försöka få ner det på pappret, utan att man skriver av för mycket. Och det där med att skriva om så att det inte står precis likadant, de har jag aldrig varit bra på...

Det är inte bara det stora arbetet om Darfur jag har att jobba med nu och över helgen, nej det är 2 Historiearbeten. Ett är jag iförsig klar med, eftersom det skulle vara klart idag ^^ Men jag har ju det andra feting stora  kvar -.- Kan man inte bara få ha HELG någon gång? Nu har jag iförsig studiedag på fredag, men det kommer nog bli som det låter. En STUDIE dag.

Usch och fy vad trött jag är på allting. Vill bara vara klar med den här skiten någon gång. Vill vara klar med gymnasiet så jag kan göra vad JAG vill och inte vad jag MÅSTE. Är så jävla trött på det ordet "du måste göra så för att få ihop tillräckligt med poäng" GAAH.
Tycker inte det är kul längre heller. Förut var dte roligt att gå till skolan, roligt att lära sig saker. Not any more.

Tur att jag får lite avbrott i helgen då jag hälsar på Trosa :D:D:D Ska bli så kul! Längtar efter er!!<3<3
Postat av: Albin

Jag räknar timmar, minuter och sekunder nu! <3

 2008-09-19     12:22:28     http://abethebabe.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss