Mamma har gömt mina bilar -.-

Idag borde jag verklige verkligen göra något annat än det jag gör nu -.- Men jag typ. Har ingen lust :P
Har varit så arg idag. Och jag vet inte varför. Känner för att typ slå hårt på någon (jag ska inte).
Fick lite panik idag, för jag kom på att jag inte vet vad jag vill. Men jag snackade med Mathias<3 Han matade mig med löv (bläää)(jag åt dom inte, men han stoppade in löv i min mun om den va öppen för länge xD) Iaf efter jag hade pratat med honom blev det mycket bättre :) Och nej, det vi pratade om hade igenting med våran relation att göra ^^

När jag kom hem tänkte jag käka lite bilar, jag gick dit där dom brukar vara och vad hittar jag? Jo ingenting :O Mina bilar va borta. Efter att ha letat igenom hela huset förstår jag  - Mamma har gömt dom! Letar igen fast denna gången på alla gömställen i huset. Men jag hittade dom inte! Denna gången måste hon ha gömt dom jävligt bra för jag ar mästaren på att leta upp godis.
Så nu sitter jag här och tuggar HubbaBubba i brist på bilar ^^

Nu tänkte jag berätta lite om Trosa:
DET VAR SKIT KUL!! :D Resan gick bra och det var underbart att se alla igen! Det var toppen! <3
Vi på Tacobar i Sthlm! :D (sofia och Sofie saknas)
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss