I'm sick and tried

Jag tänker inte ta den här skiten något mer. E trött på alla som säger en sak och menar en annan. Alla som bara gömmer sig för det riktiga. Är trött på att behöva tycka saker jag inte tycker. Att behöva gilla saker jag inte gillar. Jag e trött på att bli bortglömd gång på gång på gång. Att bli förbisedd. Att inte tas på allvar, att inte bli lyssnad på. Och vem är det som inte lyssnar på mig? Jo det är DU. Du, av alla människor så är det du.
Jag har så länge velat säga dig så mycket.. bara prata av mig med dig. Men jag kan inte längre. För helatiden finns det något som är viktigare än att bara lyssna på vad jag känner. Och de gånger jag försökt börja prata om det jag vill så säger du "det ordnar sig", oja det kanske det gör, men ska jag behöva må skit under tiden? Ska jag behöva känna mig olycklig? It isn't fare.
Du är den enda jag har nu. Och du betyder verkligen SÅ mycket, men jag vet inte.. det känns inte bra längre. Att du hela tiden skämtar om att "vi borde verkligen göra slut. Vi gör det nu tycker jag". Varje gång du säger så känner jag bara för att dumpa dig för så får inte en pojkvän säga, och jag blir fan lessen varje gång du säger så. Men dumpar jag dig skulle jag gå i tusen bitar, för du är allt jag har.

Fack.. fatta bara hur mycket du betyder för mig, och hur mycket det betyder för mig att jag betyder nått för dig. Att du vill vara med mig och att du vill sova brevid mig. Att du bryr dig om mig på riktigt. Att du får mig att fatta att jag inte är vem som helst. Att du inte letar efter någon ny, utan att jag räcker för dig. Att det är mig du vill ha.

Jag kanske är krävande, men hade lyssnat hade du fattat att jag inte mår bra..
Jag älskar dig<3

Postat av: Emma

Nemen, det låter ju inte bra alla.

Ni löser det tillsammans!

 2008-09-22     21:56:19     http://evdahlin.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss