<3

Okej.. asså jag e skit trött och jag SKA sova snart. Håller på och nästan bokar resa till Trosa :) Ska bli underbart att träffa er vänner igen <3
Vad Linnéa bör göra :
1. Köpa gymkort
2. Köpa Friskis och svettis kort
3. Gå på en teori kurs inför körskola, typ ^^
4. Beställa körlektioner
5. Söka jobb och få det
6. Skicka mailet till Kelsey

Ja. det borde ju inte vara så svårt att pricka av den listan ^^ 
 Hade Hi A idag för första gången och, belive me or not, det var KUL :D Iförsig gick vi bara en rundvangding i Lerum och han berättade om typ.. gamla saker, men det verkar kul :)
Åh vad jag längtar till FREDAG<3 Då ska jag och älsklingen först äta lunch tsm och sen ska jag bjuda honom på middag :) LOVELY<3 Sen vill jag sova över med honom med, men det vet han inte om xD De e en hamlighet ^^
Har även bokat resa till Norge, med skolan, och tsm med min älskling och resten av gamla klassen :D Ska bli så kul :D Längtar till Januari! :D<3
Nu ska jag sova ^^
Älskar min Mathias Sabel mer än livet.. Eller du är mitt liv. Utan dig skulle jag inte veta vad jag skulle göra. Du är ljuset i mitt liv, i varje dag. Varje dag och varje stund vi kan träffas - även om jag så bara ligger i din säng och sopver hos dig- så njuter jag<3 Du är verkligen det bästa som finns<3
Byee// Linnéa

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss