Var dig själv. Alla andra är upptagna.

I helgen var jag med min underbara pojkvän. På fredagen blev det så klart IDOL (stackars Jesper :(). På lördagen lagade vi mat och sedan satt vi bara och pratade. Det var underbart! Då förstod man hur mycket tid TV/ dator tar från våra liv. Verkligen sjukt mycket!
På söndagen drog jag till IKEA med familjen :) Till middag blev det thai mat och sedan racer snabb cykling till älsklingen för att kolla på Andra avenyn<3

Idag var det skolan. Fick veta vad jag fick på konflikt arbetet och jag blev verkligen inte nöjd. Inte alls.
Sedan när jag och Mathias skulle gå hem var det som att gå i genom ett vattenfall samtidigt som du vadar genom en sjö. Det regnade mkt om jag säger så! "/ Men men. Ingen har dött av lite vatten och jag hade trotts allt mitt parra!
 Ska även träna med min kusin, ska bli mycket trevligt! Hoppas det inte regnar då för då kommer jag vara BLÖT.

Blev glad aldeles nyss för jag såg att man inte behöver läsa Matte D för att få behörighet till Chalmers - Arkitekt. Yippie! Då kanske det blir det jag väljer i alla fall? Vi får väl se... Är sugen på det just nu iaf. Har nämligen ritat ett sommarhus till mamma och pappa (som dom ska bygga någon gång i sina liv) och jag ska måla ett extra ifall de inte gillade det eller om de vill ha en annan "stil" på det hela. Haha, va löjligt det låter, men jag tycker bara det är skitkul :)

Have a good life <3
Postat av: Albin

Alltid skönt att slippa matte!! Jag visste inte att du ritade hus och sånt! Följ dina drömmar så når du fram! ;)

 2008-10-15     19:33:55     http://abethebabe.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss