Underbar dag<3

Idag var en underbar dag! :)
Började med att jag vaknade av mig själv typ kl 8 "/ (Skulle iförsig gått upp 20 över 8 men ;P) Duschade och fixade mig och sedan cyklade jag till Mathias för att käka frulle ^^ Han precis komma innan hans väckarklocka hade ringt så jag (med viss hjälp av Hugo) väckte honom - Han va mysigt trött <3
Käkade frulle, gick promenix med Hugo och hade det mys <3 Sen var jag ju lite besviken och upprörd så jag va tvungen att bråka lite, men utöver det var allt perfekt!
Sedan fick jag skynda mig hem för att hinna med tåget in till stan med Amanda och Sara<3 Amanda, lyckades missa tåget (hon sov xD). Så jag och Sara fick börja vår shoppingtur på egen hand :)
Jag hade ett mål med shoppingen i dag - att inte köpa fler långärmade koftor/tröjor. Och vad hittar jag på monki för 300 kr som jag bara inte kan motstå? Joo en svart långärmad kofta ^^ Så jag köpte den, en tunika (vet inte om jag ska behålla den, va inte 100...) och lite utklädningskläder inför fredag. ALLA ska vara utklädda bestämde jag och Sara.! Själv ska man vara en lite djävul. Ni får säkert se bilder senare.
När jag kom hem var jag otroligt trött, vilket resulterade i att jag inte orkade träna - idag heller... xD

Saknar min Mathias som åkte till Uppsala idag. Vi han ju knappt träffas och än mindre sova över (som jag ville..)<3 Älskar dig min snutt<3
Föresten! Är det någon som har något tips på vad man kan ge sin pojkvän i julklapp?



Jag och min prins<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss