Prov

Hur ska jag kunna plugga in 179 sidor om olika historiska epoker tills på fredag?
Hur ska jag kunna prestera bra på det provet?
Hur ska jag kunna uppnå det betyg jag vill ha i Historia när jag får reda på att vi har världens största prov 2 dagar innan provet är?

Det går inte. För mig säger det bara "STOPP, ge upp" med en gång. Jag blir så himla förbannad på sånt här! En lärare bad oss att gå på det där jävla Afghanistan mötet, han sa också att man skulle prata med våra IV - lärare. Och jag gick på mötet. Men vad får jag för det? Jo ett stort prov på halsen.
Och så frågar min Historie lärare mig i slutet av lektionen "känns det snurrigt?". Jag menar KÄNNS DET SNURRIGT??!! Vad fan tror han? Jag var liksom i chocktillstånd.

Åh va ledsen jag blir när sånt här händer. Jag hade ju tänkt plugga psykologi och få riktigt, riktigt bra på det. Men det går ju inte nu. Jag som hade planerat (för en gångs skull) hela veckan! Jag hade perfekt med tid till psykologin, jag skulle hinna med tyskan och räkna lite matte och helst läsa kapitlet vi ska läsa i samhällskunspen också. Och så hade jag tänkt haft tid att vara med min älskling och planera helgen. <3

Åh hatar sånt här :'( Kommer ha jätte mycket ångest på fredag OCH onsdag. Och inte fan kommer jag kunna slappna av i helgen..
Nu ska jag plugga. Försöka i alla fall.
Postat av: Linda R

F-n vad jobbigt! Så kan man väl inte bara göra?! Galet!:S Men jag tror du klarar det fastän det är sjukt mycket :)<3 Kram!

 2008-10-01     21:08:33
Postat av: Älsklingen<3

Men älskling...det går säkert jättebra ändå, du klarar det nog ska du se! ^^ Älskar dig <3 längtar till fredag! <3 Kyssar <3

 2008-10-01     22:19:50     http://mathiassabel.blogg.se/
Postat av: Albin

Det kmr gå asbra! Du besitter göteborsk pluggkraft! Lycka till! haha <3

 2008-10-04     22:45:31     http://abethebabe.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss