orientering

Orienteringsdag med skolan idag! Och för första gången i hela mitt liv tyckte jag att det var KUL! Jag sprang banan på 1.29 och hittade alla kontroller :D (det viktiga tyckte jag var att hitta alla kontroller xD). Hoppas på ett VG!
Sedan käkade jag och Mathias thai mat<3 Lovely! Men det kostade hela 87 spänn! Liiite mer än jag hade räknat med med tanke på att de va lunch tid. Men men.. jag är ju rik *hos* så jag hade ju råd.
Sedan gick vi hem till Mathias och hade det mys :) Sjöng för lille Hugo som fyller 4 år idag - tror inte han fattade att vi sjöng för honom just DÅ, men senare kanske när han får sina paket.
Klockan 16 var det dags för klippning (bara topparna)

Helgen spenderade jag och Mathias på landet<3 MYYS<3 Men sen åkte Mathias hem på lördagen och det blev slapp med familjen :) Härligt! Behövs ibland liksom ^^

På onsdag är det psykologi prov som gäller. Ska plugga stenhårt imorgon!
Puss och Kram<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss