Kan ju allt

Vad ska jag plugga i matten när det känns som jag kan allt? Jag har dessutom en udda förmåga att kunna komma ihåg svaren på talen så det funkar inte alltid jättebra att repetera för mig heller... Får väl försöka plugga snart då, men jag känner ingen press eller stress precis.

Idag gjorde jag det nästan. Men jag har det på sätt och vis avklarat nu :) *stolt*. Var så jävla nervös va. Och kommer ju vara det sen också.. men ändå.. det känns bättre. Får se hur de nya funkar bara.. Är inte så positiv till dem med tanke på att det inte kommer vara jag som har power längre. Men men.. lider man av migrän så gör man (cp *sjukdom*). Men åhhh så skönt att jag gjorde det!!!

I helgen skrev jag min önskelista... Var det för tidigt? Jag tänkte att det var bättre att börja skriva nu medans jag minns allt jag önskar mig, för sedan när alla undrar kommer jag ju inte på något. Och jag vill ju inte råka säga typ "strumpor" i brist på annat liksom!
Anyway. Helgen tillbringade jag till mesta del hos älsklingen<3 Vi lagade middag tsm och det blev fruktansvärt gott (som alltid :)) god efterrätt också. Mys helg!

Längtar till nästa vecka för då är det äntligen lov och jag och mamma ska måla om här hemma (spelar ingen roll vad pappa säger!) vi ska ha det vitt, inte orange (blä). Det negativa med lovet är att jag inte kommer träffa Mathias på HELA lovet. Han ska inte va hemma! Vilken diss att han bara lämnar mig här va ^^

Tror jag ska börja rita på ett nytt hus snart  ^^ Är så sugen på det! Känner mig så löjligt men wtf, de e typ mitt intresse xD

Men nu ska jag plugga.. Ha d gott vänner :)
Postat av: Emma

Vad var det du gjorde ("nästan gjorde") för migränen? :) Skönt med matten. Antar att ni också ha tretimmars prov på torsdag? Jag fattar typ .. ingenting ><

 2008-10-21     19:23:47     http://evdahlin.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss