Don't worry be happy

Åh jag har blivit en liten mes. Jag tycker det är mycket i skolan när vi har typ ett prov och två läxförhör xD Så patetiskt!
Så himla gott atta börja på samhäll och ha liksom.. inte alls mycket att plugga på. Eller vi kanske har det egentligen men för mig är det så mycket lättare att förstå detta och att sätta mig in i det än det jag läste på Natur.
Är så himla glad att jag bytte. Spelar ingen roll vad ni säger. Jag kommer kunna välja det jag vill efter gymnasiet, för det jag vill välja har absolut ingenting med fysik eller kemi att göra.

Imorgon (tror jag) ska jag prata med syon om hur jag ska göra med Geografin. Vill inte, inte, inte läsa den på sommarlovet... Men får väl se hur det blir.. *håller tummarna*

Längtar till lördag som attan!<3<3<3<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss