Hoppet är det sista som överger människan

Jag är så trött så trött. Så trött på att ta åt mig förmycket och bli ledsen. Riktigt jätte ledsen ibland. Jag känner mig ensam och rädd. Jag är rädd för att förlora dig. Det vill jag verkligen verkligen inte. Fattar kanske också att det inte kommer vara jag och du för evigt alltid. Men just nu vill jag inte tänka på något annat. Jag vill att det ska vara säkert att du kommer vara min imorgon och i övermorgon och i överövermorgon osv. Det vill jag inte behöva oroa mig över. Men det gör jag.
Och jag fattar inte, alla småsaker jag ber dig om. Varför kan du bara inte komma ihåg det/ göra det? Om det inte har någon betydelse för dig men väldigt stor betydelse för mig, kan du då inte försöka? Det är ju ingen stor ansträngning / ändring jag ber dig om.
Jag saknar dig också. Jag saknar dig! Jag saknar den impulsiva Mathias, som planerade, men inte planderade varje minut. Och som kunde ändra planerna ibland. Den Mathias som förstod mig och som gjorde allt för mig. Mathias, jag saknar dig.

Men man kan ju inte bara kräva att en ska ändra på sig. Och du ville att jag skulle ändra på mig. Inte förvänta mig eller tro eller hoppas så mycket. Du sa själv. Hoppet är det sista som överger människan. Men jag ska försöka. För din skull. För att du ber mig. För att jag älskar dig så mycket, så mycket<3



Min dag:
* Övningskört jättemycket! Mamma och pappa tycker att jag är JÄTTEDUKTIG! :D:D:D Har förövrigt beställt 4 körlektioner innan min födelsedag och så ska jag börja gå på teorilektioner näst nästa vecka :D
* Köpte nya skor med mamma - eller, hon köpte nya skor till mig :D
* Shoppat med Mathias<3 Hittade "silkes" tights som Anna hade på IDOL igår - jag var lycklig! PLUS att jag köpte en snygg "oversize" tröja att ha över. och DESSUTOM fick jag tag i farsdag present!
* Hemma hade vi gäster, åt mycket god mat och efterrätt
* Till Hugos lycka spelade vi BUZZ, Mathias, den jäkeln, vann så klart :P
* Följde Mathias hem och det var typ där allt sket sig. Förlåt<3 Jag tycker om dig förmycket..<3

Postat av: Älsklingen<3

Jag älskar dig Linnéa <3 Det är klart att jag ska försöka ändra på mig i den grad det är möjligt, och försöka komma ihåg det du ber mig om! <3 Det kommer vara vi imorgon, och i övermorgon...<3 Jag älskar dig <3 förstå det! <3

 2008-11-09     15:18:02     http://mathiassabel.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss