I Love You

Det började dåligt men slutade väldigt bra :)<3

Idag har jag pluggat som en galen gnu till engelska redovisningen imorgon. Känner mig inte så taggad, men herre gud det går nog bra.
Imorgon är det även öppet hus på skolan, ska bli riktigt kul! Ska intala alla små nior att INTE välja Natur (Moahaha xD) utan välja den skitbra linjen Samhäll istället :)
Imorgon måste jag även ta ett rejält röj i mitt rum, det ser ut som det har varit krig här inne.. och så ska jag plugga stenhårt på Samhällen som jag ska läsa av på måndag (yippie!).
I helgen hade jag även tänkt julshoppa :) Måste köpa något till min Hun-Bun<3 Och han är så bra så jag vet inte om jag hittar någon som någorlunda kan visa min kärlek till honom och hur mycket jag uppskattar honom.. Men jag ska försöka :)
Ska sova nu och dröma om Mathias :) , Byee<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss