Byta liv?

Stannade hemma ist för att åka in till stan, orkade inte. Är helt slut. Veckorna går fort när man har iv-val till halv fem 3 dagar i veckan och dessutom körkortsteori från 17-19 2 dagar i veckan... Man blir trött så att säga. Ännu mer underbart är att detta liv utan fritid kommer fortsätta resten av nästa termin också! Inte körkortsteorin, men det är ju förhoppningsvis den terminen jag ska ta mitt körkort - LÄNGTAR! Men resten kommer ta kol på mig...

Mitt liv är så förutsatt. Och jag är så trött på det. Hallå, jag behöver spänning, jag behöver att nya saker sker för att orka fortsätta leva. Och jag behöver inte förlora kompisar utan vinna fler och hålla kvar de gamla.
Men hur bryter man schemat? Som är inpräntat sedan länge.. Det är skit svårt! Det går inte, för för att bryta schemat måste man välja bort vissa saker. Och det vill jag inte heller. Jag blir galen.

Jag vill bara bli tillräckligt stor så man kan flytta och tjäna pengar, mkt pengar. Helst vill jag flytta till England och bo där ett år eller så. Alltså, jag vill inte flytta dit forever utan bara öva min engelska så att jag är riktigt jävla bra på engelska :)


Lite spänning och engelsk övande får jag antagligen till Maj då min amerikanska släkting kommer hit och hälsar på :) Hon ska vara här i ca 2 och en halv vecka! :D Ska bli superkul! :D

Nu ska jag pigga upp mig och baka nått gott :) Over and out! // Linnéa
Postat av: Emma

Svar: Tack :D Hm, vi skulle gått på bio idag, men vi orkade inte >< haha. Men vi ska till Stockholm nästa helg så vi firar det där! :)

 2008-11-21     18:34:35     http://evdahlin.blogg.se/
Postat av: Elsa

Ja känner igen mej så himla mycket:/ det suger verkligen. Jag försöker sätta upp några delmål för att göra saker lite lättare.:P

Men hurru, de e faktiskt bara ett och ett halvt år kvar tills du tar studenten!!!!:D då kan du ju göra typ vad du vill! Se till att skaffa nåra små jobb så du har lite pengar och kan resa lite:)

Ja ska satsa på musik, har redan börjat spara pengar:P haha!



Ville bara försöka muntra upp dej lite!

Pussar!

 2008-11-23     22:01:43
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss