JUL

Hej!
Herre gud va längesedan det var jag skrev här då :P Kanske ska börja med att säga att Stockholm var UNDERBART min älskling bjöd mig på IDOL-finalen, en överraskning han hade hållt hemlig i typ 2 månader ^^

Sedan var det ju 3 års dagen också :) Den blev myyys och jag fick en jättefin ring av Mathias <3

Snart jul nu då va :) Börjar bli spännande och så nu ^^ Och jag är klar med alla julklappar. Vissa är man ju mer nöjd med än andra, men över lag känns det som att jag är ganska svin nöjd med alla ^^ Men jag har absolut ingen aning om vad jag ska få av de andra - så iår blir julafton extra extra spännande!
Imorgon ska vi ta in julgranen och klä den, sedan är det inte alls långt kvar! 
 
GOD JUL <3 // Linnéa
Postat av: Linda

Svar: Kan inte annat än att hålla med, den var verkligen jävligt bra tills den blev dålig :/

Han fick tårtan ;), en bränd skiva med Josh Rouse(som jag fick av honom i julklapp och som han ville ha :P), delvis högtalarna då och så köpte jag oss varsin biljett till A Camps konsert den tredje april :D Du skulle sett reaktionen, väldigt, väldigt överraskad och väldigt, väldigt glad ^^

 2009-01-03     22:16:25     http://lindaroswall.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss