Helgen = underbar

Helgen har varit underbar! :D
Fredags var vi då hos Patrik och hade det riktigt mys :) Hans hundar är så bedårande söta! Var kul att träffa alla igen oxå, har typ inte träffat dem på flera veckor - nästa månader. Så tack för en trevlig kväll! :D
Efter vi hade varit hos Patrik gick Mathias med mig hem och sov över. På morgonen väcktes vi av mamma som hade fixat frukost vid TV'n eftersom det var julkalendern på tv ^^ Myyysig morgon (a)
Sedan bar det in till stan för mig och la familia - började med att prova kläder till mig, mig, mig och sedan shoppade jag julklappar för mycket pengar. Synd att man alltid blir lika snopen när man kommer hem och märker att 1. Man har gjort av med mer pengar än man tänkte sig och 2. Att det som ligger i påsarna känns så futtigt lite, trotts att det kostade en förmögenhet!
Sedan vid typ 19.30 drog jag till Mathias och vi hade en mys kväll<3

Idag hade mamma köpt choklad-jultomtar till alla här hemma :D Gott!
Idag måste jag: Göra fördigt redovisningen till Historia A och göra färdigt mitt tal till svenskan samt börja öva på det.
Vill jättegärna gå och kolla på min älskling när han tävlar, men jag får se om jag hinner... eftersom vi ska julshoppa på tisdag och jag inte kommer kunna plugga då.. Aja, även om jag inte kommer på tävlingen så vet han att jag kommer hålla tummar och tår för att det går bra för honom :)<3

Dagens hissa: Jag vill hissa det faktum att nästa helg åker jag och världens underbaraste pojkvän till STHLM :) Sen vill jag också hissa min underbara pojkvän eftersom han är så underbar <3<3<3
Dagens dissa: Jag vill dissa skolan, att ALLT kommer på samma gång och att det ALLTID är så. Jag menar, lär er någon gång av era misstag. Man kan inte prestera bra i alla ämnens prov om man får 3-4 prov i veckan varav 2 prov i tunga ämnen på samma dag! Får hoppas att vi kan flytta ett prov, men varför, varför måste ni lärare alltid vara så nedrans korkade? ALLA vet att det blir mycket i slutet av terminer, hur kan ni missa det?? (riktar sig inte till alla lärare utan vissa som säger att "jaha och så ska vi ha prov nästa vecka tänkte jag" - Jaha det tänkte du...)

Puss// Linnéa

Akta STHLM för här kommer vi! :D<3
Postat av: Emelie

Jag har inte riktigt fattat vad det är ni skall göra i Stockholm...?

 2008-12-07     22:46:08     http://mars.blogg.se/
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss