081201

Inte många dagar kvar till Stockholm nu ^^ Ska bli spännande! Har även bestämt de flesta julklappar jag ska köpa så nu är det bara ut och shoppa! :D Får hoppas jag får ett "deltidsjobb" nere i centrum oxå så jag får lite påfyllning i kassan.. hade behövts eftersom jag ska till Norge den 8:e Januari och där är det minsan inte gratis...

Funderar på att följa med som hjälpledare till England i sommar med EF. Inte för att man får så mkt pengar för det, men man får en resa och jag får öva min engelska :)

Med tanke på engelska så kommer antagligen min Amerikanska släkting hit i Maj och stannar här i ca 17 dagar ^^ Ska bli jättekul! Vi har aldrig träffats, utan har haft kontakt via facebook och mail.

Idag är det förste december och jag fick en chokladkalender av mammi<3 Mumms! Det hör verkligen till. Det är typ som en tradition. En tradition jag aldrig kommer sluta med. Tittade även på advendskalendern.. den söög, men det betyder nog inte att jag inte kommer fortsätta kolla på den :P Sån e jag!
Puss o Kram<3
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss