VAD SKA JAG VÄLJA!?


Hvidtfeldtska eller Lerums gymnasium?
Måste lixom börja bestämma mig nu. Ska ju antagligen gå dit på onsdag iaf, men då måste jag ju veta. Känns som Hvidtfeldtska ligger lite högre upp på listan, men så tänker man på alla kompisar man inte kommer träffa. Inte ens i korridorerna. Och att man inte kommer kunna slänga sig på cykeln 10-5 min innan man börjar skolan. Och att de stora luftiga frächa skåpen och lokalen kommer bytas ut mot små skåp och gamla lokaler med små bänkar.
Hvidtfeldska är göteborgs äldsta skola, men är det bra eller dåligt?
Lerums håller sig enligt mig updaterat och frächt.. Och fan jag har ju gått där 1 år och veet att det inte är nåot som helst fel på den skolan. Den har ALLT.
Men ändå den där spänningen. Vill ha nått nytt, nya vänner som inte vet vem jag är. Nya äventyr. Vill ha en omväxling i mitt liv, och det kommer jag verkligen få om jag börjar på hvidtfeldska...
Men jag vill inte mista dig, för du är en så stor del av mitt liv<3 Jag älskar dig mathias<3
Gillar verkligen inte när jag måste ta beslut, helt själv...

Postat av: Linda

Välj Lerum! :) Vi kommer sakna daj alldeles för mkt annars! <3 Och du kommer sakna oss megamkt med, bara så du vet ;)

 2008-08-19     11:30:06
Postat av: Sara ;)

Linnéa, Linnéa! Livet är inte alltid så lätt. Det tror jag både du och jag har märkt många gånger... Tyvärr kan jag inte ge dig nåt bra råd. Det är nog bara du själv som kan komma på vad som är bäst. Men du måste lova mig en sak: oavsett om det blir lerum lr hvidtfeldtska så måste vi forsätta träffas! Du är och kommer alltid att vara en underbar och älskad vän! <3<3

 2008-08-20     16:47:33
Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Rss